مادر
بیا تو نترس
همه چي
 


 

گفتم : مادر !

گفت : جانم

گفتم : درد دارم !
گفت : بجانم
 

گفتم : خسته ام !
گفت : پریشانم

گفتم : گرسنه ام !
گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم : کجا بخوابم !
گفت : روی چشمانم

گفتم پارچ آب برگشت رو فرش
.گفت: ای خدا ذلیلت کنه بیشعور..


 

 


نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت1:43---22 آذر 1391
...@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
آپم بدو بیا
امتیاز یادت نره.روی انتخاب وبلاگ برتر کلیک کن بعد گزینه ی vote رو بزن.مرسی


fire
ساعت14:55---23 آبان 1391
سلام . وبلاگ قشنگی داری . به وبلاگ منم سر بزن . اگه خواستی منو لینک کن

ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:مادر, توسط محمد رحماني |