بیا تو نترس
همه چي


 

آیا از اینکه تایپ میکنید و بعد میبینید زبان کیبرد را عوض نکرده اید،خسته شدید؟؟؟؟؟

نگران نباشید راه حلش کشف شد.......
.
.
.
.


 
خر جون !
 

همیشه یکی از سوالای ذهنیم این بود که :

چجوریه وقتی پسرا میرن حموم خوشگل میشن میان توی جمع …

ولی وقتی دخترا میرن حموم زشت میشن و سریع فرار میکنن و میرن تو اتاقشون که کسی نبینتشون ؟؟



 

یكی از فانتزی های معكوسم اینه كه یه كلید بزرگ بردارم؛ برم محله پولدار نشین شهرمون روی همه ماشیناشون (مخصوصا پرایدا‏!‏‏)‏ خط بندازم‏!‏‏!

ینی خط خطی كنما...

البته دوستان توجه داشته باشید یه وقت بدآموزی نشه !!!

نرید یه وقت ماشین های مردم رو خط خطی كنیدا ...

این فقط یه فانتزیه‏...تو واقعیت كه كمتر از بمب نیتروژنی فایده ای نداره...

 



 

امروز صبح كه از خواب بیدار شدم اولین سوالی كه برام پیش اومد این بود كه من كجام؟!!!

یه كم كه دقت كردم فهمیدم مامانم اتاقم رو تمیز كرده



 

رفیقم سر امتحان برگشو سفید داد استاد بهش داد 9

بعد رفته اعتراض زده که بشه 10 !!!! یعنی اعتماد به نفس اینو خر داشت الان سلطان جنگل بود



 

توی شبکه پنج برنامه ی به خانه برمیگردیم، یه بخشی وجود داره به نام “اینجا و اونجا”!

اونوقت مجری برنامه میگه: به اینجا و اونجای ما خوش آمدید …!



 

دمه دره تالار واستاده بودم به هرکی میومد تو میگفتم خوش اومدین !

حواسم نبود به یه نفر گفتم: خوشت اومد !!!



 

چه قانونیه که هرچی پسر خوشگله گیر دختر زشت میفته! هر چی هم دختر خوشگله گیره پسر زشت ؟!

من نگران خودمم احتمالاً اگه این قانون درست کار کنه گودزیلا گیرم میاد



 

رفتم فروشگاه کلی خرید کردم، یارو فاکتورو بهم داده منم با کلی اعتماد به نفس کارت بانکمو دادم بهش، وایساده منو نگاه میکنه!

میگم :کارت خوان ندارین؟

میگه :چرا ولی کارت اتوبوسو نمی خونه!!!


یکی بمن بگه چرا من انقدر سوتی می دم؟



 
 

نیوتن اگر جاذبه را درست میفهمید معشوقه اش در دفتر خاطراتش نمی نوشت :

اشک های من هم زمین می افتاد … اما تو سیب را ترجیح دادی

 

◄شوخی پسرا
ﺍﻭﻟﯽ :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣَـﻠــــﻪ ﺩﺍﺩﺍ
.
.
.

.
◄ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ
ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ !عجب هیجــــــــانی
ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾـــﺰزززز
 

 

 

خیلی ممنون از همه ی دوستانی که بهم تسلیت گفتن

بعد از گذشت یک هفته بالاخره من برگشتم

امید وارم تو زندگیتون همیشه شادی باشه....

 

 


.
.
.
رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟

میگه کتابشو میخوای ؟؟؟؟؟؟

گفتم نه !

انگشتری ، لباسی ، کتونی تایگری ، شلوار کردی ای ، چیزی اگه مونده اونو لدفن

 

 

به نام زن...
.
.

هنگامی که زنی بداند فقط اوست که راه به قلب شریک زندگیش دارد ، در عرش سیر خواهد کرد .

- یک زن هرگز مشکلاتش را دسته بندی نمی کند ، در صورتی که زمانی که غمگین و ناراحت باشد ، تمامی مشکلاتش از کوچک و بزرگ به دلش هجوم می آورند .

- یک زن هنگامی سکوت می کند که دردهای نهفته در دلش بسیار عمیق است و یا اینکه به مرد مقابلش آنقدر اعتماد ندارد که سخن دل با او بگوید .


روز زن مبارک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط محمد رحماني |