عاشقانه
بیا تو نترس
همه چي

  موضوع:
 
 
 

دلم برایت تنگ است
موضوع:

               

این روزها چقدر دلم برایت تنگ است ..........

           کسی نمی داند چرا

                            کسی نمی پرسد چرا

اما من سخت آشفته ام

             و چقدر بی تاب

                            می گویند این روها عاشقی هم پیشه ای هست نو

اما من عاشقی پیشه نکردم

                  من پیشه ام عاشقی است

                               از آن روز که ابتدایی نداشت

من سالهاست که عاشق تو هستم

                    یادت هست آن روزهای سرشار از شادی را

 

 
 
| يك نظر

......
موضوع:

نسلی هستیم

که روزها می خوابیم

و شبها بیداریم

چون...........

تاریکی شب برامون

قابل تحمل تر از « تاریــــــکی» روزامونه

 

دردم این نیست که

او عاشقم نیست

دردم این نیست که

معشوق من از عشق تهی است

دردم این است که

با دیدن این سردی ها

من چرا دل بستم......؟

 

نبود........ پیدا شد............. آشنا شد ............

نبود............ پیدا شد............ آشنا شد......... دوست شد............ مهر شد............. گرم شد................عشق شد....... یار شد............... تار شد................بدشد............ رد شد............ سرد شد........ غم شد .......... بغض شد..........اشک شد .............. آه شد........... دور شد ............ گم شد .... اما هرگز فراموش نشد!!!!!

 

 

دلم پرواز می خواهد

دلم پرواز می خواهد

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد

 
 
| 2 نظر

باران که می بارد
موضوع:

باران که می بارد

باید آغوشی باشد

پنجره ای نیمه باز

موسیقی باران

بوی خاک

سرمای هوا

گره ی کور دست ها و پاها گرمای عریان عاشقان

صدای تپش قلب ها

خواب هوشیار عصرانه

باران که می بارد

« باید» کسی باشد

 

 
 
 
ن

در آرزوی تو
موضوع:

روزهای تنهایی گذشت

 

قایق دلم در ساحل قلبت به گل نشست

 

من عاشقت شدم ، تو گرفتارم

 

به وجودت در زندگی ام می بالم

 

تو هستی و همیشه حال و هوایم بهاریست

 

اینجا ، همینجا که نشسته ام، اینک جای تو خالیست

 

یک لحظه ، هر لحظه به یادت

 

در آرزوی نشستن در کنارت

 

همین رویا تنها آرزویم شد

 

با همین آرزو دلم برایت تنگ شد

 

دلتنگی عادت دلم شده

 

کویر دلم با آمدنت، دریا شده

 

همیشه و همه جا تو را در قلبم حس میکنم

 

هر جا که باشم نامت را زیر لب زمزمه میکنم

 

تا آرام شود دلم با تکرار اسم تو

 

هنوز هم، تنها این مرا خوشحال میکند : (دیدن تو)

تو را که میبینم ، در کنار تو که مینشینم

 

دستانت را که میگیرم ،

 

دلم میخواهد همانجا در کنارت ، برایت بمیرم

 

این تنها احساسیست که میتوانم به تو ابراز کنم ،

 

اینکه تو را ببینم و قلبم را فدایت کنم

 

 
 
| يك نظر

حسرت سرد
موضوع:

دوستت دارم ای تو که در قلبت نیستم ، میخواهمت ای تو که مرا نمیخواهی

 

حسرت شده برایم آن لحظه که بگویی مرا میخواهی...

 

همه میدانند ،دلم تنها تو را میخواهد ،

 

اما چه افسوس که عشق نغمه غمگینی برایم میخواند

 

در حسرت تو ماندن مثل لحظه ی بی بال و پر پریدن است ،

 

در حسرت تو ماندن ، مثل لحظه ی در کویر خشک دویدن است ،

 

مثل بی هوا نفس کشیدن است...

 

عاشقت هستم عزیزم ، کجایی که بی تو دارم شب و روز اشک میریزم...

 

عاشق هستم و تنها ، هیچکس نمیفهمد حال مرا ...

 

دوستت دارم ای تو که نمیدانی قلبم دیوانه ی تو است، تمام وجودم پر از تمنای تو است...

 

همیشه در رویاهای خودم به سر میبرم ، چقدر دلخوشی به قلبم بدهم؟؟؟ ،

 

تا کی به خیال آمدنت از آن دوردست ها به سوی سایه ی خیالی ات بدوم؟

 

نه انگار نمیشود همچنان تنها به خیال داشتنت زندگی کرد ، یخ زده ام دیگر در این اتاق سرد...

 

هر چه خورشید میتابد آب نمیکند این تن یخ زده را ...

 

دوستت دارم ای تو که در قلبت نیستم ، میخواهمت ای تو که حتی برایت آشنا نیستم...

 

غریبه ای از خاک تنهایی که عاشق تو است ، مدتهاست تنها و گرفتار تواست...

 

همیشه شب را به عشق بودنت سر میکنم ،

 

فردا که می آید روز را از نو با حسرتی سرد شب میکنم

 

 
 
| نظر بدهید

عشق رفته بر باد
موضوع:

زمانی بود که در دلم نشستی ، با تمام وجود دلم را شکستی،

رفتی و آن روزها گذشت ، نه یادی کردی از من ، نه گرفتی سراغی از دل من ،

یادم می آید  لحظه رفتنت گفتی دیگر نه تو نه من!

نمیخواهم بازگردم به گذشته ، باز هم مثل گذشته تکرار میکنم که

گذشته ها گذشته اما شاخه ای که شکسته ، دیگر نشکفته....

دلی که شکسته دیگر به هیچ دلی ننشسته...

چه دلتنگی هایی کشیدم ، چه تلخی هایی چشیدم ،

هر چه میرفتم ، نمیرسیدم، هر چه نگاه میکردم ، نمیدیدم ... نظرات شما عزیزان:

ROMINA
ساعت15:05---21 آبان 1391
عالی است منم اپم بیا نظر بده منتظرماااااااااا اپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:جملات عاشقانه,رومانتیک,اس ام اس,دل شکسته, توسط محمد رحماني |